جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۱

دکتر محسن شاطرزاده

مدیرعامل شرکت فن آوران انرژی پاک مجری اولین نیروگاه 100 مگاواتی بادی در شهرستان خواف استان خراسان


عضو هیات علمی ؛ استادیار

English Version

اخبار


14ارديبهشت: سرمايه‌گذارى ‪ ۲۵‬ميليون دلارى وزارت صنايع و معادن براى توليد پارچه چادر مشكى ( 14 / 0

14ارديبهشت: سرمايه‌گذارى ‪ ۲۵‬ميليون دلارى وزارت صنايع و معادن براى توليد پارچه چادر مشكى


استاندار چهارمحال و بختيارى در حاشيه ديدار با معاون امور اقتصادي، بين‌الملل و سرپرست امور توليدى وزارت صنايع و معادن كشور، از تصويب طرح توسعه توليد پارچه "چادر مشكى" در اين استان خبر داد.


"رجبعلى صادقى" پنجشنبه شب در گفت و گو با ايرنا افزود: اين طرح با سرمايه‌گذارى ‪ ۲۵‬ميليون دلار به تصويب معاون وزير صنايع و معادن رسيد.

وى تاكيد كرد: اين طرح پس از جذب تسهيلات مورد نياز در شهركرد راه‌اندازى مى شود كه با اجراى آن ضمن تامين پارچه چادر مشكى مورد نياز كشور، واردات آن به كشور نيز قطع خواهد شد.

استاندار چهارمحال وبختيارى گفت: پارچه چادر مشكى توليد شده در شهركرد، يكى از مرغوبت‌ترين انواع پارچه‌هاى چادر مشكى در كشور خواهد بود.

صادقى اضافه كرد: طرح توسعه توليد پارچه چادر مشكى به عنوان يكى از طرح‌هاى مهم توسعه سرمايه‌گذارى در چهارمحال و بختيارى شناخته شده است.

وى همچنين يادآور شد: در ديدار با معاون امور اقتصادي، بين‌الملل و سرپرست امور توليدى وزارت صنايع و معادن بر رفع مشكل تسهيلات بانكى طرح "فولاد فرخشهر" بحث و تبادل نظر شد كه با قول مساعد وزارت صنايع و معادن نيز همراه بود.

استاندار چهارمحال و بختيارى همچنين در اين ديدار، خواستار ايجاد منطقه ويژه صنايع پايين دست فولاد در استان از سوى وزارت صنايع و معادن شد.

معاون امور اقتصادى و بين‌الملل و سرپرست امورتوليد وزارت صنايع و معادن نيز در اين ديدار، به برگزارى يك كنفرانس از سوى چهارمحال و بختيارى در تهران براى معرفى پتانسل‌هاى استان و جذب سرمايه‌گذار تاكيد كرد.

دكتر "محسن شاطرزاده" افزود: استان چهارمحال و بختيارى براى ايجاد طرح‌هاى صنعتى داراى پتانسلهاى فراوانى است كه در اين بين تنها نيازمند جذب سرمايه گذار است.

وى گفت: دولت سه هزار ميليارد ريال براى طرحهاى صنعتى كشور اختصاص داده و در اين زمينه بانك صنعت و معدن نيز به عنوان بانك عامل معرفى شده است.

به گزارش ايرنا، در اين ديدار مديركل نساجى وزارت صنايع و معادن، رييس سازمان صنايع و معادن، معاون سياسى امنيتى استاندار چهارمحال وبختيارى و جمعى از كارشناسان وزارت صنايع حضور داشتند.


منبع : روشنگری

  • توسط محسن شاطرزاده
  • اخبار وزارت صنایع و معادن