جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰

دکتر محسن شاطرزاده

مدیرعامل شرکت فن آوران انرژی پاک مجری اولین نیروگاه 100 مگاواتی بادی در شهرستان خواف استان خراسان


عضو هیات علمی ؛ استادیار

English Version

اخبار


سازمان توسعه تجارت به 6 هزار صادرکننده بدهکار است ( 01 / 09 / 1385)



به گزارش خبرخودرو ، محسن شاطرزاده معاون تولید وزیر صنایع معادن در جریان بازدید از خطوط تولید سایپا و پارس خودرو (عضوگروه سایپا ) با روند تولید و دستاوردهای این گروه آشنا شد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، شاطرزاده در این بازدید از سالنهای مختلف وخطوط تولید ،مونتاژ بدنه و سالن رنگ خودروها از جمله خودرو ال-90 سایپا دیدن کرد.

وی پس از بازدید ازخطوط تولید ( ال - 90سایپا ) در پارس خودرو گفت : توسعه و پیشرفت صنعتی وتکنولوژی به واقع کلمه در این خطوط تولید وجود دارد.

معاون وزیر صنایع ومعادن تلاش و انگیزه کارگران ،مهندسان و مدیران این شرکت برای رسیدن به تولید بیشتر و محصول بهتر قدردانی کرد و گفت : توجه ویژه به صادرات و تولید خودرو با برند داخلی می تواند موفقیت های این شرکت را بیشتر کند.

در جریان این بازدید معاون وزیر صنایع و معادن خودروی تندر(ال - 90سایپا)پیش از موعد مقرر با احداث سالنهای جدید متصل بهم و نصب دستگاههای جدید و بکارگیری 34 دستگاه ربات راه اندازی شده است .

این خطوط تولید استانداردهای100 گانه رنو فرانسه را نیز کسب کرده است. سایپا طبق برنامه ریزی ها امسال دوهزار دستگاه تندر 90 تولید می کند و سال آینده در صورت تامین قطعات تولید 90 هزار دستگاه را برنامه ریزی کرده است.   


منبع : خبر خودرو

  • توسط محسن شاطرزاده
  • اخبار وزارت صنایع و معادن