شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۷

دکتر محسن شاطرزاده

مدیرعامل شرکت فن آوران انرژی پاک مجری اولین نیروگاه 100 مگاواتی بادی در شهرستان خواف استان خراسان


عضو هیات علمی ؛ استادیار

English Version

اخبار




گروه صنعت و معدن- علي اكبر محرابيان با استعفاي معاون اقتصادي و امور بين الملل وزارت صنايع و معادن موافقت Xوزير صنايع ومعادن در اواخر هفته گذشته با استعفاي محسن شاطرزاده موافقت كرده است. معاون اقتصادي و بين الملل وزير صنايع و معادن نيز در گفت و گو با خبرنگار ما، خبر فوق را تاييد و تصريح كرد: آقاي وزير به طور شفاهي استعفا را قبول كرده است. وي در پاسخ به اين سوال كه جايگزيني براي اين پست مشخص شده، گفت: از اين موضوع اطلاعي ندارم.
    
    
    شاطرزاده پيش از اين به دنياي اقتصاد گفته بود كه از بدو حضور محرابيان در اين وزارتخانه، استعفاي خود را تقديم وزير كرده است، اما اينك پس از شش ماه با آن موافقت شده است.
    تغييرات ادامه دارد
    علي اكبر محرابيان، همچنين در نظر دارد، با ادغام چهار معاونت در يكديگر وضعيت جديدي را براي چارت سازماني وزارتخانه رقم زند. از يك سو قرار است معاونت هاي امور اقتصادي و بين الملل با امور صنايع و از ديگر سو معاونت هاي مجلس، حقوقي و استان ها با توسعه منابع انساني و پشتيباني ادغام شوند. بخشي از اين برنامه در راستاي زمينه سازي براي تاسيس معاونت جديد حمل و نقل و انرژي تعبير شده است، چرا كه معاون راهبردي رييس جمهوري طبق قانون، نمي تواند اجازه تشكيل معاونت جديد در آن وزارتخانه را صادر كند از همين رو محرابيان در نظر دارد با سبك سازي تشكيلات ستادي، زمينه را براي برنامه جديد خود مهيا سازد.

    اگرچه هر چهار معاونت فوق، به نوعي از حساسيت ويژه اي برخوردارند. به خصوص آنكه ادغام دو معاونت صنايع با اقتصادي و بين الملل، اعتراض صنعتگران را در پي خواهد داشت؛ چرا كه اكنون امور معدن از معاونت مستقل برخوردار است، اما صنايع معاونت مستقل را از دست خواهد داد.         


منبع : روزنامه دنیای اقتصاد

  • توسط محسن شاطرزاده
  • اخبار وزارت صنایع و معادن