شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۲

دکتر محسن شاطرزاده

مدیرعامل شرکت فن آوران انرژی پاک مجری اولین نیروگاه 100 مگاواتی بادی در شهرستان خواف استان خراسان


عضو هیات علمی ؛ استادیار

English Version

اخبار


کشتارگاه های صنعتی ایران در ونزوئلا سرمایه گذاری می کنند. (1385/12/8)

مسئولین کشاورزی ونزوئلا خواستار زمینه‌های همکاری در بخش دامپروری و احداث کشتارگاه های صنعتی از سوی متخصصان ایرانی هستند.

محسن شاطرزاده معاون وزیر صنایع در گفتگو با ایانا در رابطه با ارزیابی روابط کشاورزی ایران با کشور‌های امریکای لاتین گفت: ایران از میان مجموع کشور‌های آمریکای لاتین در حال حاضر با کوبا، ونزوئلا ، نیکاراگوئه، و بولیوی همکاریهای کشاورزی دارد.

وی ادامه داد: یادداشت تفاهم‌های متعددی میان مسوولان کشاورزی و نزوئلا و ایران مبنی بر زمینه‌های همکاری در بخش دامپروری و شیلات صورت گرفته است.

شاطرزاده تصریح کرد: مقامات کشاورزی ونزوئلا خواستار اعزام متخصصان کشاورزی ایرانی به این کشور بوده و خواستار سرمایه‌گذاری ایرانیان در بخش دامپروری و کشتارگاههای صنعتی هستند.

وی افزود: در زمینه میگو و شیلات یک تفاهم نامه همکاری با ونزوئلا امضا شده که جزو طرحهایی است که پیش بینی می‌شود به زودی راه‌اندازی شود.

شاطرزاده در مورد روابط کشاورزی ایران و کوبا اظهار داشت: عمده همکاریهای ایران و ونزوئلا در بخش محصولات بیوتکنولوژی است که یک مزیت نسبی برای بخش کشاورزی ایران محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد همکاریهای ایران با بولیوی عمدتاً در زمینه صنایع تبدیلی و صنایع ماشین آلات کشاورزی است.

در ونزوئلا نیز در بخش صنایع ماشین آلات کشاورزی و دنباله بند‌های تراکتور،‌ کمباین و صنایع تکمیلی یادداشت تفاهم‌هایی امضا شده است.



منبع: شبکه خبری صنایع غذایی ایران

  • توسط محسن شاطرزاده
  • اخبار وزارت صنایع و معادن